Nytt telt

Vi har endelig kjøpt oss nytt telt!
Vi hadde jo tenkt å kjøpe Outwell Colorado 5, men det hadde dessverre gått ut av produksjon, så dermed fikk vi angre bittert på at vi ikke kjøpte det i fjor sommer da vi fant det på tilbud hos Billigcamping i Danmark.
Å finne noe som lignet på Colorado 5 til tilsvarende pris var umulig, og vi har lett lenge etter et annet som kan være aktuelt. Etter å ha lett gjennom alle danske nettbutikker etter et bra telt, fant jeg ut at jeg kunne jo søke i Norge også, selv om jeg aldri har funnet noe i Norge før. Og jammen: Jakt & Friluft kunne levere teltet vi hadde forkastet på grunn av høy pris i Danmark til en "rimelig" penge.

Nå er det bestilt og betalt og jeg gleder meg til det kommer. Så snart snøen smelter skal det settes opp i en eller annen hage (vår er for liten).

Comments

Kart over plasser vi har vært - klikk på merket så kommer lenke til blogpost opp

Popular posts from this blog

Billund camping

Legoland Holiday Village

Kjøpe telt? Noe å tenke på (del 1)